Prohledat tento blog

pondělí 16. ledna 2012

SEO nástroje aneb mystifikace uživatele

Už dlouho se lidem představují různé SEO nástroje a analyzátory, které svým způsobem hodnotí povrchně kvalitu zpracování webové stránky po stránce základních sémantických pravidel a obsahu. Ovšem ještě nikdo neprezentoval SEO v rámci marketingové komunikace a jako jeho doplněk.
Lidé si za dobu cca 5 - 7 let vytvořili na SEO názor, že jde o spásné řešení, které jim zajistí nový obchod. Ovšem jak by se dalo jednoduše přirovnat, bez slepice není vejce a tak bez marketingu, který se koncepčně a správně zapracován do grafické podoby webu a obsahu sdělení je v podstatě nepodstatné, zda je web vypisován ve výsledcích vyhledávačů na předních pozicích nebo ne.

Ani statistika SEO nástrojů, linkbuilding a mnoho dalších magických nástrojů celou situaci nezachrání. Pouze koncepčnost, strategie a sdělení, kterému uživatel navštěvující web porozumí má naději na úspěch, že z uskutečněné návštěvy bude další krok uživatele k zjištění podrobností a případnému kontaktu nebo nákupu.

Tak jako tak je třeba hledět v širším kontextu. Více také v tématickém příspěvku Michala Kubíčka, který na téma SEO nástrojů napsal zajímavý článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vážený uživateli,

používej blog k tématickým obsahům nikoliv k tvorbě obsahu, který s danným tématem nemá nic společného. Komentáře, které nesouvisí s obsahem napsaného článku nebudou publikovány nebo budou následně odstraněny.